Մթերային խանութների ավտոմատացում
Մրցակցության բարձր մակարդակի պատճառով մթերային շուկայում բավականին դժվար է զարգացնել սեփական բիզնեսը։ Սա վերաբերվում է ոչ միայն փոքր մասշտաբի ձեռնարկատերերին, այլև խոշոր առևտրի ցանցերին, որոնք այս ոլորտում են գործում։
Կառավարող օղակը, մասնավորապես՝ բիզնեսի տերերը և տնօրենները, անընդհատ իրականացնում են մեծ քանակության ինֆորմացիայի վերլուծություն, քանի որ աշխատանքի արդյունավետությունն ուղղակիորեն կապված է ճիշտ կառավարման հետ: Ամբողջ ինֆորմացիան վերահսկելու և համապատասխան վերլուծություններն իրականացնելու համար անհրաժեշտ է ներդնել բիզնեսի ավտոմատացման ծրագիր։
Մթերային խանութի ավտոմատացումը թույլ է տալիս
Բիզնեսի սեփականատերերին / տնօրեններին.
Վաճառողին.
Ավտոմատացման շնորհիվ հնարավոր է դառնում բացահայտել ամենաշատ պահանջարկ ունեցող ապրանքը կամ ապրանքատեսակը, որը հնարավորություն է ստեղծում գումարը ներդնել այն ապրանքների ձեռքբերման ուղղությամբ, որոնք ապահովում են վաճառքի մեծ մասը։
Մթերային խանութի ավտոմատացման գործընթացը.
- Ապրանքատեսակի
- Ապրանքանիշի
- Մատակարարի
- Արտադրող երկրի
- Ապրանքային կոդերի գեներացում
- Հիմնական գծիկավոր կոդերի գեներացում
- Ապրանքների պիտակավորում
- Oգտագործողի լիազորությունների սահմանում
- Ուսուցում
- Օգնություն պրակտիկ աշխատանքների կատարման ժամանակ
- ABC վերլուծություն
- Արտադրողին (բրենդին) տրվող հաշվետվությունների կազմում
- Արդյունավետ պատվերների կազմման ձևանմուշի ստեղծում
- Վերլուծություն ըստ մատակարարի, ապրանքի խմբի, ապրանքանիշի և այլն
- ՀԴՄ սարքի համակցում ծրագրին
- Ապրանքատեսականու համապատասխանեցում ԱՏԳԱԱ կոդերին
- Առևտրային սարքավորումների համակցում ծրագրին
6.Գույքագրում
- Ապրանքների քանակների գրանցում
- Ստացված քանակների համեմատական վերլուծություն
Ավտոմատացման համար անհրաժեշտ սարքավորումների ցանկը